Kolejny oddział Smart

Citi Handlowy otworzył kolejną, już trzecią, placówkę bankową typu Smart. Do tej pory z tym innowacyjnym rozwiązaniem mogliśmy się spotkać w Katowicach i Warszawie. Nowy oddział został zlokalizowany w galerii handlowej City Center. Placówka wyposażona jest w szereg udogodnień takich jak stanowiska z tabletami, przy których klienci samodzielnie mogą wykonać większość operacji bankowych czy system wideokonferencji umożliwiający uzyskanie pomocy specjalistów banku oraz porad ekspertów.

„Naszą ambicją od zawsze jest wyznaczanie tempa i kierunku rozwoju branży poprzez oferowanie rozwiązań, które odpowiadają zmieniającym się potrzebom Klientów. Bankowy Ekosystem Smart pozwala nam zaprezentować bank w dużo bardziej interaktywny i przyjazny dla Klientów sposób. Bankowość typu smart polega na korzystaniu z produktów i usług bankowych w sposób szybki, prosty i wygodny. Jako bank skoncentrowany na swoich klientach, zamierzamy dalej podnosić poziom ich zadowolenia poprzez stale rozwijaną ofertę innowacyjnych rozwiązań. Uważamy, że nadszedł czas, aby banki przedefiniowały sposób kontaktu z Klientem. Chcemy, aby nasi Klienci mogli korzystać z bankowości Citi Handlowy o każdej porze i z każdego miejsca na świecie, zamiast czekać w kolejce na zrealizowanie transakcji. Jesteśmy pewni, że będzie to początek nowego, popularnego wśród Klientów, stylu bankowości detalicznej w Polsce” – powiedział Szef Sektora Bankowości Detalicznej w Citi Handlowy, Brendan Carney. (Źródło: Citi Handlowy, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię