Kampania reklamowa Meritum Bank

Rusza nowa kampania reklamowa Meritum Bank pod hasłem „Meritum Bank. Same konkrety”. Kampania ruszyła z początkiem maja. Jej zadaniem jest zaprezentowanie odświeżonej oferty banku, a także podkreślenie idei oraz filozofii działania banku. Pierwszy etap telewizyjno – internetowej kampanii skupia się na promocji Bilokaty Start (lokatę, w której środki wpłacone przez klienta dzielone są na pół i lokowane w dwa depozyty o odmiennym oprocentowaniu i terminie zapadalności).

„W kampanii mówimy wprost, co Meritum Bank ma do zaoferowania. W dzisiejszym świecie ludzie mają mało czasu i dużo obowiązków, więc od banku oczekują rzeczowej, prosto podanej informacji. Dlatego w swojej reklamie Meritum Bank nie zabawia publiczności, nie śpiewa piosenek, nie odgrywa scenek sytuacyjnych. Wypowiadamy się jasno i zwięźle, konkretnie, na temat produktów bankowych. Nasza oferta jest konkurencyjna i niesie konkretne korzyści, którymi chcemy zainteresować klientów” – mówi dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Meritum Banku, Robert Szymański. (Źródło: prnews.pl, Meritum Bank)

Dodaj swoją opinię